ارزش های محوری
ارزش های محوری
مشتريان :
ما برای برآورده شدن انتظارات مشتريان از طريق تولید محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی اهتمام می ورزيم و مشتری را مهم ترين عامل درآمد و حیات براي شركت تلقی می نماييم.
منابع انسانی:
در جهت توسعه مستمر با ارزشترين سرمايه خود هوشمندانه عمل نموده و خواهیم نمود.
صاحبان سهام:
ما با استفاده از ارزش های بلند مدت براي برقراری منطق اقتصادی فعاليتها در جهت حفظ حقوق ذينفعان كوشا می باشيم.
آرمان مشترک:
ارتقای سطح کيفی تکنيکهای بحث و گفتگو در جهت رسيدن به يک استراتژی برد-برد
جامعه:
ما خود را به حفظ محيط زيست، و همچنين کمک به اعتلای جامعه مكلف ميدانيم.
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران
اهداف
- ارائه محصولات و خدمات با كيفيت در سطح جهانی ( World Class ).
- دستيابی به بازارهای جهانی.
- افزايش درآمد و افزايش سود.
- افزايش ميزان رضايتمندی مشتريان.
- شرکت ITMC به عنوان شرکتی يادگيرنده، برخوردار از ظرفيت مديريتي و راهبری بالا، پيشتاز در کشور و مطرح در جهان ميباشد.
- شرکت ما از کارکنان دانشگر، کارآمد، با انگيزه، خلاق و همچنين از فرآيندها و سيستم هايي با کارايی بالا برخوردار است.
- اين قابلیت ها در کنار شبکهای توانمند و منعطف و منسجم، ما را در زمره بهترينها قرار داده است.
- برخورداری از فرهنگ کيفيت فراگير و مدلهای تعالی شرکتی، فعاليت ما را در تعالي جامعه صنعتی کشورمان اثربخش ساخته است.
- شرکت ITMC به عنوان شرکتی پيشرو، منعطف، منسجم، با تحولات جهانی که با اتکا به سرمايههای انسانی خلاق، متخصص و مسئوليتپذير با ارائه خدمات متنوع جهت رسيدن به سطح جهانی تلاش می کند.