دفتر تهران

ساختار سازمانی دفتر تهران

با توجه به تراکم جمعیت در نیمه شمالی کشور به ویژه حاشیه دریای خزر و استان های همجوار پایتخت، دفتر تهران با هدف توسعه و بهبود در امر ارائه سرویس و خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشتریان خود و نیز ایجاد هماهنگی موثر با مرکز ، حفظ بازار داخل و افزایش توان تولید و خدمات مخابراتی در چارچوب سیاستهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس و به کار خود ادامه داد.

تماس با دفتر تهران

۰۲۱-۲۲۸۴۸۰۱۵
۰۲۱-۲۲۸۴۸۰۱۶

پست الکترنیک

tehranoffice@itmc.ir

آدرس

تهران ، خیابان دکتر شریعتی
کد پستی: ۱۶۶۱۶- ۱۶۶۱۷

ارائه خدمات با محورهای زیر از اولویتهای کاری دفتر تهران می باشد :

الف : امور پشتیبانی فنی مراکز (Technical Support Dept)

این امور با هدف انجام امور فنی ، سرویس و پشتیبانی انواع سیستم های مخابراتی منصوبه در کشور با تربیت نیروهای متخصص و فنی مرتبط ، وظیفه کلی نصب و راه اندازی، رفع خرابی، آموزش فنی و انجام تست های دوره ای سیستم های مخابراتی را بعهده دارد.

به این منظور نمونه آزمایشگاهی اغلب سوئیچها و مراکز منصوبه در کشور در مرکز Trex دفتر تهران نصب و راه اندازی گردیده است تا علاوه بر استفاده های آموزشی برای کارشناسان ، در مواقع بروز اشکال در سیستمهای مخابرات کشور ، کارشناسان با شبیه سازی مراکز فوق به مراکز معیوب امکان رفع سریع مشکل را در مراکز مجازی فراهم نمایند و کمترین صدمه و قطعی در سیستم ارتباطات کشور محقق گردد. تغییر نیازهای مخابرات کشور در تکنولوژی تلفن ثابت و ورود سیستم های دسترسی (Access) و انتقال (Transmission) موجب افزایش فعالیت های این امور برای نصب و راه اندازی سیتمهای مذکور در کشور گردید. همچنین فعالیتهای چشمگیر کارشناسان موبایل و تجهیزات مربوط به اپراتورهای تلفن همراه نیز که با نصب و راه اندازی و پشتیبانی بی وقفه سوئیچهای موبایل زیمنس آغاز گردیده بود امروزه با تولید و پشتیبانی راک ها و مینی راکهای رکتیفایر و انتقال ادامه دارد.

ب : امور بازاریابی و فروش (Marketing & Sales Dept)

این امور با هدف ارائه خدمات و راهکارهای مخابراتی به مشتریان خود که عموماً از اپراتورهای مخابراتی ثابت و سیار و نیز شرکتهای تابعه وزارت ICT تشکیل شده اند ، فعالیت می نماید. بازاریابی تهران در جهت سیاستهای شرکت با درنظر گرفتن ظرفیت بالای سازمان در امر تولید تجهیزات و محصولات و نیز سرویس و خدمات نگهداری و پشتیبانی ، پس از بررسی نیاز های مشتریان و تطبیق آن با محصولات و سرویس های موجود با برگزاری جلسات فنی و بازرگانی با آنها راهکارهای فنی را بر مبنای به روزترین تکنولوژی قابل ارائه پیشنهاد نموده و در صورت لزوم با ایجاد ارتباط با برندهای معتبر خارجی که با بسیاری از آنها بعنوان شرکای تجاری خود قرارداد همکاری و تولید انحصاری دارد ، اقدام به بهینه سازی محصولات و هماهنگ سازی و تجمیع آن با نیاز مشتریان می نماید.

ج : آموزش تخصصی (Proficiency Training)

بنا به تعهدات کارخانجات مخابراتی ایران در خصوص آموزش و تربیت نیروهای متخصص مخابراتی در زمینه های مختلف ، با سیاست انتقال آخرین تکنولوژی روز به متخصصین کشور با استفاده از اساتید داخلی و خارجی معتبر از شرکتهای صاحب تکنولوژی ، دفتر تهران در دو بخش فضای آموزشی تئوری و آزمایشگاهی ، مجهز گردید تا در کنار فضای آموزشی موجود در کارخانه ، رسالت خود را در زمینه های مختلف آموزشی به انجام رساند.

FA_IR