استراتژی های کلان
استراتژی های کلان شرکت کارخانجات مخابراتی ایران
در این بخش بر اساس مأموریت شرکت و چشم انداز تعریف شده نسبت به ارائه استراتژی های منتخب حاصل از تجزیه و تحلیل صورت گرفته در ماتریس ها و تکنیک های فصل های پیشین خواهیم پرداخت و ارتباط میان این ماژول ها در قالب نتایج فرایند برنامه ریزی استراتژیک قابل ملاحظه می باشد.
- استراتژی تأمين نيروی انسانی بر اساس نياز
- استراتژی نگهداشت نيروی انسانی
- استراتژی توسعه نيروی انسانی
- استراتژي ارتقاء و بهبود عملکرد نيروی انسانی
- استراتژی توسعه زيرساختهای لازم
- استراتژی توسعه، رشد و بهبود تضمین کیفیت
- استراتژی توسعه، رشد و بهبود فناوری اطلاعات
- استراتژی توسعه، رشد و بهبود سبد مالی و اقتصادی
- استراتژی توسعه، رشد و انعطاف پذیری تحقیق و توسعه
- استراتژی تحليل مستمر محيطی جهت انعطافپذيری و يادگيری سازمانی
- استراتژی توسعه بازار
- استراتژی توسعه محصولات و خدمات
- استراتژی توسعه جغرافيايی بازارهای هدف
- استراتژی رويکرد نتيجه مداري و مشتری مداری با استفاده از تحليل نتايج رضايت مشتری
- استراتژی های متمرکز ( رسوخ در بازار، توسعه بازار، توسعه خدمات ) با استفاده از پايش مستمر محيط و رقبا
- استراتژی توانمند سازی و توسعه کارکنان و ماشین آلات
- استراتژی توسعه تعامل اثربخش با ذينفعان و شرکای تجاری با تمرکز بر بهبود تصوير ذهنی شرکت
- استراتژی حرکت در مسير تعالی ( انعطاف پذيری، افزایش کيفيت، کاهش زمان، بهینه سازی هزينه ها)

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران
نقشه استراتژی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران
- نقشه استراتژی را می توان به منزله یک نقشه گنج برای هر کسب و کار تلقی نمود. نقشه ای که قرار است در صورتی که به درستی تهیه و دنبال گردد، موفقیت یک سازمان را تضمین و یا احتمال وقوع آن را افزایش دهد. در واقع نقشه استراتژی، نموداری است که از آن به منظور مستند کردن اهداف استراتژیک اولیه یک سازمان استفاده می گردد و پاسخی است به افزایش پیچیدگی دنیای کسب و کار و ترجمه بهینه استراتژی کسب و کار جهت شناخت عمیق تر و همسویی کارکنان یک سازمان با استراتژی.
نقشه استراتژی در موارد زیر می تواند موثر و مفید واقع شود: |
|
