طراحی کابینت طرح جدید تامین تغذیه و پشتیبانی باتری تجهیزات مخابراتی در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به مرحله تولید رسید

طراحی و تولید نسل جدید کابینت های تامین تغذیه و پشتیبانی باتری تجهیزات مخابراتی فضای باز در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران صورت گرفت.

 

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران آخرین ورژن کابینت های تغذیه مخابراتی فضای باز طراحی شده توسط کارشناسان فنی کارخانجات مخابراتی ایران با رویکرد بهینه سازی، افزایش ظرفیت، سهولت تعمیر و پشتیبانی و کاهش ارتفاع کابینت جهت دسترسی بهتر، تولید و به بازار مخابرات کشور ارائه گردیده است.

از ویژگی های این راک طراحی بخش یکسو کننده، پنل توزیع و باکس کنترلر و تجمیع و ارسال آلارم به صورت ساب راک با استاندارد ۱۹ اینچ و دسترسی از جلو می باشد که فرایند تولید و سرویس پشتیبانی را بسیار ساده می سازد.

امکان استفاده از باتری های VRLA و یا لیتیوم یون به انتخاب اپراتور بدون ایجاد تغییر در ساختار کابینت از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. توان خروجی این محصول ۲۷ کیلو وات و قابل ارتقاء تا ۳۶ کیلو وات می باشد.

طراحی بهینه کولر های مورد استفاده در این کابینت و استفاده از فن های مخصوص با نویز کم، این کابینت را به گزینه ای مناسب جهت استفاده در مناطق مسکونی تبدیل کرده است.

همچنین کولر با ظرفیت خنک کنندگی ۳۵۰۰ وات با کوچکترین ابعاد ممکن جهت خنک کردن تجهیزات بخش پاور و انتقال برای نخستین بار در محصولات تولید این کارخانه مورد استفاده قرار گرفته است.

FA_IR