بازدید حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضاییه از شرکت کارخانجات مخابرات راه دور شیراز (ITI)

  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همراه با هیأتی از معاونین در راستای بازدیدهای میدانی خود از بنگاه‌های تولیدی در جهت حمایت از رشد تولید صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) در شیراز حضور یافتند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در جریان این بازدید مقدمات و آغاز فرایند برای احیای کامل تولید و اشتغال این واحد بزرگ صنعتی فارس پس از تعطیلی ۱۷ ساله با حضور رییس قوه قضائیه و استاندار محترم فارس توسط شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) به عنوان سرمایه گذار دارای اهلیت انجام شد.

کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) از حدود ۱۷ سال پیش با مشکل عدم نقدینگی برای تأمین مواد اولیه و در نتیجه تعطیلی و رکود کامل مواجه شده بود؛ اکنون با مساعدت بخش‌های ذیربط از جمله دادگستری استان فارس، امکان تسویه بدهی کارخانه ITI و تعیین مالکیت آن با مشارکت بانک عامل فراهم آمده است؛ امری که سبب تسهیل سرمایه‌گذاری و احیای کارخانه و بازگشت به فعالیت به همراه اشتغالزایی قابل توجه خواهد شد.

در ادامه روند این بازدید، دکتر محمد کاظمی فرد معاون محترم فناوری قوه قضاییه پیش از ظهر همان روز با حضور در شرکت ITMC از آخرین دست آوردهای صنعت مخابرات، بازدید به عمل آوردند .

FA_IR